BMW vrač

Narodni lijekovi za BMW-e, a bome i druge aute

  1. Benzin u Hrvatskoj 2

    Mali update o gorivima jer se paleta proizvoda nešto promijenila otkad sam zadnji put o tome pisao. Nekih drastičnih razlika baš i nema, osim što su goriva nešto kvalitetnija:

    - Super 95, Super 98 i "obični" Eurosuper 95 otišli su u vječna lovišta, sad su svi benzini najmanje Eurosuper BS. Ta su goriva i više nego dobra za sve stare krame, dok u principu zadovoljavaju i najnovije pile s Euro-V normom.

    - INA je uvela Eurosuper BS Class, LUKOil ...
  2. Kakav sad BMW vrač?

    Mnogi ljudi sebe ili druge nazivaju nekakvim titulama "BMW doktor" ili slično. Kako sam amater, a ne profesionalac u auto-svijetu, najbolja slična titula koju mogu sam sebi dodijeliti bilo bi nešto kao "BMW nadriliječnik" ili "BMW vrač", pa neka bude tako.

    Uskoro planiram napisati još pokoji recept narodne auto-medicine, dakle stay tuned
    Categories
    Uncategorized
  3. Kako naštelovati AFM iliti mjerač protoka zraka s klapnom

    Prije svega, potrebno je provjeriti je li dotični mjerač protoka uopće ispravan - ispod poklopca nalazi se između ostalog pločica s na kojoj je crna grafitna traka po kojoj klize dva metalna klizača vezana na osovinu klapne. Klizači upotrebom urežu u otpornu traku dvije vidljive brazde u obliku luka, te dvije brazde potrebno je pomno pregledati, materijal u njima mora biti jednako crn kao i okolni materijal na traci. Zna se dogoditi da se u najviše istrošenim dijelovima ...
  4. Benzin u Hrvatskoj

    Ajmo prvo reći dvije-tri riječi iz teorije o gorivima...

    Prva stvar je jasno kvaliteta goriva, najviše vjerojatno igra njegova toplinska ("kalorijska") moć, tj. koliko energije razvije ista količina goriva. Jasno da gorivo s više energije izgaranja daje više snage motoru! Postoji još i faktor čistoće goriva, dakle koliko ima "neželjenih" tvari tipa smola,vode i ostale prljavštine koje kvare sisteme goriva u autu, začepljuju injektore, ...
    Categories
    Uncategorized
  5. BMW tehnika 1: Ulja

    Quote Originally Posted by Arny View Post
    Kako se u zadnje vrijeme opet oživila rasprava o uljima na forumu, evo da opet spomenem tvorničke podatke koje BMW daje: Zato evo post u kojem su svi do sada prikupljeni podaci.
    Quote Originally Posted by Arny View Post
    E28 (1986) i E34 (1989) - dakle motori M20, M30 i M40)

    5W-20: -40°C ÷ -10°C
    5W-30: -40°C ÷ -5°C
    10W-30: -30°C ÷ +5°C
    10W-40: -30°C ÷ +10°C
    10W-50: -30°C ÷ +20°C
    15W-40: -20°C ÷ +30°C
    15W-50: -20°C ÷ +40°C
    20W-50: -10°C ÷ +50°C
    ...
    Tags: bmw, tehnika, ulje Add / Edit Tags
    Categories
    Uncategorized
Page 1 of 2 12 LastLast