Quote Originally Posted by Firechicken View Post
Napisao sam gore za cijenu s porezom u DE, znam da je za HR uvoz tako neceg komplikacija, ali ovdje su maksimalno pojednostavili.. ide samo 10% carine na zbroj cijene vozila i transporta, i na to onda 19% MwSt, vec sam uvozio jednu Vettu iz Texasa i frisko je G.Cherokee dosao iz Svicarske, postupak je identican.



Racunica je jednostavna, evo primjera..

- Vozilo - 8.000
- Transport do luke NY i kontejner do Bremerhavena, sa total loss insuranceom - 2.000
- Dakle 10.000, 10% carine na to je 11.000, plus 19% PDV dolazimo na 13.090.
- U luci ima jos 500tinjak troskova papirologije, znaci otprilike 13.600, s tim da sam transport debelo zaokruzio jer me za Vettu transport Texas --> New York --> Bremerhaven kontejnerom kostao oko 1.200, a ni za auto nebi dao punu cijenu nego cekao da naleti neka prilika poput onog gore za 6.100$, hvala bogu ima ih brdo i nije neki egzot za kojim se svi trgaju, ali nek ostane 2.000 da uzmem firmu da sve to odradi i da ne mislim o nicemu do trenutka dok mi auto ne dostave na adresu.
- Transport od luke do mjesta slaganja ne racunam jer bi sam sa prikolicom to odradio, al ajmo dodat jos 400 goriva i zaokruzit na 14.000.
- U Poljskoj kompletan prednji dio auta u M paketu sa led farovima i svim potrebnim plastikama, usisima, kilerima i statijaznam iskopas za 3.000 bez jebemti, nek jos 3.000 uzme netko za to poslozit gore i polakirat, i eto nas na 20k za 535i 2016 godiste, dodajmo jos 2000 bonusa za nenadane troskove i sitnice i zaokruzimo na 22.000, najjeftiniji slican takav na mobile.de tek krece od 30k.
Ne znam za vas ali usteda od 8-10k za malo trcanja i organizacije nije bas mala, toliko ce me ispast kompletno slozen e46 330ci..


Znam da je rizik i da bi bilo jednostavnije i sigurnije otic u susjednom gradu kupit auto, regat, prst u uvo i vozit se, ali volim kemijat i ako je ikako moguce na kraju dana sjebat sistem i imat istu ili bolju stvar za manje novce, nekom bi mozda smetalo sto je uvoz i slozen karambol, mene to je dira ni najmanje ako je dobro slozeno, uostalom masu auta se slaze iz puno gorih katrambola pa trenutni vlasnici nemaju pojma i kunu se u prvi lak..


P.S. sto se tice homologacije, jedino bitno su cajger koji se u ovom slucaju da iskodirat na kmh, farovi koji ionako moraju novi, i stopovi sa narancastim zmigavcem (ne znam dali se na F10 razlikuju US/EU kao na F30), i eventualno gume ako nisu po EU standardu.


Da se razumijemo, ovo sada je sve samo lajanje u prazno i ubijanje dosade na poslu, da bi doslo do realizacije moram se prvo definitivno odlucit na prodaju 335d iako opasno naginjem tome, nac jelena kojem treba coupe dizel sa 300+tkm a da je voljan iskesirat cifru koju sam si zamislio, i tek onda eventualno krenut u realizaciju ovako neceg.. ali da sam se jebeno zapalio za ideju, to jesam..

Sent from my SM-T819 using Tapatalk
U vabiji je to super rjeeno

Nadam se da bude iao u tom smjeru zato ne uparati i 5000e ako moe bolje ih potroiti na dobar godinji odmor

Ne znam kako ispituju euro normu jer znam da US modeli imaju drugačije rjeene katalizatore barem se tako tvrdi navodno da su od 2010 sve izjednačili

Ako budes isao u tome ba me zanima moe mi i na pp poslati ta i kako

Poslano sa mog BLA-L29 koristeći Tapatalk