po vinu 130 a u prometnoj 120kw.Kako prepoznati opticki koji je motor.radi se o e92 2008god 2.0d
Printable View
po vinu 130 a u prometnoj 120kw.Kako prepoznati opticki koji je motor.radi se o e92 2008god 2.0d
Isti je to motor samo je spusten na 120kw jer je 99% za belgijsko trziste bio auto...
Pogledaj još koji VIN decoder, na nekima je naveden motor originalne snage a niže pod opremom piše da je oslabljena verzija.
Tako je i moj po vin 130kw a u prometnoj 120kw, mislim da je to cak neovisno o trzistu ima opcija power reduction code mislim da je oznaka s843a.. ajmo pitanje za znance bili se taj kod moga skinit sa original updateom ecu softwera znaci ne mislim na remap nego ecu uodate
Kad sam ja kupovao auto kontaktirao sam Tomica postoji li mogucnost skidanja te blokade.
U odgovoru je pisalo:
“Postovani,
Ne.”
Sent from my iPhone using Tapatalk
Postoji, remapira se auto i rješen problem.
Ja 2008. g pitao za naknadnu ugradnju tempomata u e60 i isto odovorili:
NE
I u Minhenu su isto odgovorili...
A prošle godine ga ugradio lik na parkingu sa malo alata i laptopom.
U ovlastenom je puno toga nemoguce..
Ali motori su identicni, bilkoji tuner to odradi u 10min [emoji849]
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Isto je kao i s motorima 2000ccm 16d i 18d, skinu se limiteri, tj. napravi remap jer su isti u saraf. Vjerujem da je tako i s 20d 120-130 kw.
Javi se kolegi s foruma mislavto da ti sredi.
A ja nekako vjerujem da je to razlika samo u papirima...
Ne zove ih se bez razloga "belgijaneri". To je isto kao kod 320d ED, prigusen motor.
ED je nesto drugo, nema veze se Belgijom.
U cijelini je razlika ali je isto kad pricamo oko prigusivanja motora.
Čitao sam jednom, lik iz Steiera koji je radio na M57 piše kak nije samo stvar remapa. Rasprava je bila o 525 vs 530 i manjim TU, TO i O varijantama di su motori isto skoro identični u šaraf ali su materijali drugačiji i slabiji motori imaju legure, primjerice u klipovima, koje ne podnose temperature kao u jačim motorima.
Neki dan čitam BMW Service Training za M57 i M67 i tu se svako malo spominju šifre materijala za pojedine dijelove koji su identični na oba motora.
Rekao bih da je to danas uz moderniju modularnu tehnologiju još vjerojatnije, makar po meni razlika od 10kW moguće je samo stvar remapa pogotovo ako je to samo jedan mali segment tržišta.
Istraži pa javi. 🙂